nedeľa 8. júna 2014

Košík na štipce...

... ,ktoré používam pri pletení košíkov.


Posledný košík, kde som skúšala vypletané dno, sa mi nevydaril. Vlastne košík bol pekný, ale uzávierka sa mi nevydarila. Osnovné prúty boli krátke, tak som ich nadstavovala, ale dosť neskoro, tak pri ukončovaní sa mi vyťahovali, a preto som ich nemohla riadne potiahnuť, aby bola uzávierka pevná.

S košíkom som nebola spokojná, tak som  ho opravila. Vlastne som len uzávierku "vypárala" a osnovné prútiky som jednoducho odstrihla. Celý košík som potom znovu zafarbila.



6 komentárov:

  1. parádny, dobre si ho vylepšila...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvůj košík se mi líbí. :-) Je šikovný na nějaké drobnosti.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, bude dobrý na drobnosti. Už som sa rozhodla, že si ešte pár takýchto urobím.

      Odstrániť
  3. Jarmilko, prohlédla jsem všechny nové "výtvory" a píši ti 1*. Jsi šikulka. Také děláme jen vyplétané dna, ty první z kartonu a barevných papírů už jsou za námi. Pěkně upletené dno a pak je celý košíček jako malovaný. Jsi šikulka. Sluníčkový den.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jarmilko, právě jsem objevila tvůj blog a moc obdivuji tvé košíky. Nádhera! Také bych chtěla takové umět. Přeji hezký zbytek týdne, Jana

    OdpovedaťOdstrániť