utorok 14. mája 2013

Len tak - z dlhej chvíle

Tak ako každú jar - v máji, aj tento rok sme išli do Osrblia. Bolo treba posiať a posadiť
čo sa už dalo.
Doobeda som sa hrabala v zemi, a po obede som si urobila čas na moje ručné práce. Mala som našúľaných niekoľko paličiek z papiera, tak som sa netrpezlivo pustila do roboty.

Tento krát som nerobila košíky, ale obaly na črepníky.


Prvý raz som nefarbila štetcom Balakrylom, ale tento som nastriekala sprejovou farbou.























A ešte som mala čas a paličky, tak som urobila stojan na ceruzky a perá, lebo sa nám len tak povaľovali na stole a v šuplíku.




6 komentárov:

  1. Jééé, to je krása. Také jsem začala s pletením z papíru. Dlouho jsem se na to chystala a šlo o to, jen začít. A teď mě to plně pohltilo. Budu k tobě chodit na rady. Máš moc pěkné výrobky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Janka, do papierových som sa pustila hneď, ako som objavila toto pletenie. Len pustiť sa do pedigu, mi trvalo dosť dlho. A teraz sa neviem dočkať, kým mi príde pedig, ktorý som si objednala cez internet.

      Odstrániť
  2. Jsou pěkné, líbí se mi i ty nenatřené, jsou pěkně barevné:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ajka, ďakujem. Vždy, keď košík upletiem, tak rozmýšľam, či ho nafarbiť, alebo len nalakovať. Ale zvedavosť, ako bude vyzerať farebný, vždy zvíťazí

      Odstrániť
  3. Jarmilko, i obaly jsou pěkné a hlavně si můžeme udělat za pár korun nejen radost, ale i pěkné výrobky. Já mám také chaloupku celou opletenou. Pěkný nový týden.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Ja len pletiem a pomaly nebudem vedieť, na čo ešte košíky použiť. Ale určite ma niečo napadne.

      Odstrániť