pondelok 20. mája 2013

Prvý pokus o mramorovanie....

... mi veľmi nevyšiel. Vybrala som si zlý materiál na prvé mramorovanie. Vedela som, ako to sa to robí - no len teoreticky. Niečo som si o tom prečítala, niečo mi povedali, no nevidela som nikde, ako sa mramoruje.

Najprv som si uplietla košík, vlastne obal na črepník, z papiera.


Na radu od Ajky som obal zafarbila Slovakrylom na bielo.


A potom som už mramorovala


Tým mramorovaním - namočením do vody sa mi črepník "zrazil", tak ako keď namočíte bavlnu
do horúcej a potom do studenej vody. Obal,  podľa ktorého som to plietla, do toho už nevložím.

8 komentárov:

  1. Náhodou pěkný..... prostě koupíš menší obal a je to:-))))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Asi budem musieť aby som ho využila :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jarmilko, i když se "srazil" vypadá moc hezky. Příště už budeš vědět a určitě bude další pěkný kousek. Hezký víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem Natty. Nabudúce budem asi mramorovať normálne hlinené črepníky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak ja by som to ani takto nedokázala, máš môj obdiv, je krásny! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ywett, určite by si to dokázala. Ja som sa dlhšie odhodlávala, nevedela som, ako na to, ale nakoniec to nie je nič zložité. A ďakujem za pochvalu.

      Odstrániť
  6. Rozumela som dobre, že toto je z papiera? To čumím teda ako puk! Mne sa to veľmi páči.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, z papiera. Len sa to zle mramorovalo, lebo to treba namáčať vo vode. Ale vyskúšala som....

      Odstrániť